امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

نفس مامان

خود کفایی امیر علی.......

1392/6/14 2:47
نویسنده : مامان فائزه
452 بازدید
اشتراک گذاری

سسسسسسسسسسسسلام به همگی

عرض کنم خدمتتون که پسرم به نحو خیلی تعجب بر انگیزی دست شویی بزرگشو خودش میگه بدون اینکه باهاش تمرین کرده باشیم.البته یه وقتایی هم از دستش در میره هااااااااااابغل

ولی در کل خیلی خوشحالم بابت این مرحله از زندگیش که به مرحله خودکفایی معروفه........

خبر جدید اینکه خالم واسه دخملش تولد گرفت و کلی هم کادو گیر امیر علی اومدلبخندکادوهایی که هر کدوم سرشو حسابی گرم میکرداز خود راضی

فردای تولد فقط مشغول بازی با اونا بود و منم مشغول تمیز کاری شدم اوه

دوتا لیوان ست سرمه ای گرفتم که با اقای همسر توش چایی بخوریم ولی مگه امیر علی خان اجازه میده به باباش؟ابروکلا شده هووی باباشخنده

فردا باید صبح زود بیدار شیم بریم دندونپزشکیناراحت دندونم درد گرفتهگریه

شوهرم فردارو مرخصی گرفته که قطعا امیر علی کیف میکنه با این حرکتشچشمک

امشب شام براش همبرگر درست کردم خیلی دوست داشت.اخه ظهر ناهار نخورد هر کاریش کردم.

به مامانای عزیز توصیه میکنم که برای صبحانه ی بچه هاشون کرم کنجد بخرن.سرشار از کلسیم و انرژیه.پسر منکه خیلی دوست داره باشیر هر روز میخوره. همچنین تخم بلدرچین یادتون نره که اهنش چندین برابر بیشتر از تخم مرغ معمولیه.

همتونو به خدا میسپارم.قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد