امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

نفس مامان

اموزش.........

1392/6/12 2:53
نویسنده : مامان فائزه
487 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای مهربونم

جونم براتون بگه که شروع کردم   به کار مربی گریمژه که کاریست بس دشوار با یک موجود اندکی زبان نفهمخمیازه

اومدم باهاش بن بن بن کار کنم گفتم اگه قرار به اموزشه اولین چیز کلمه لا اله الا الله است. شروع کردم به اموزش دیدم نخیر انگار خیلی تمایل به تکرارش ندارهخنثی بیخیال شدم ولی تصمیم گرفتم هر بار که کار بدی کرد با لحن خاصی بهش بگم لا اله الا الله. و همین کارم کردم.بعد چند روز یواشکی رفت سراغ قوطی ادویه ها و حسابی همه رو با هم مخلوط کرد روی زمین.من یهو از کوره در رفتم گفتم امیر علییییییییییییییییییییییی اومد تو صورتم زل زد و گفت مامان لا اله الا اللهتعجبمنم که گفته بودم اصولا جنبه ندارم بچه شیرین کاری کنه و من بی تفاوت باشم حسابی بغلش کردم و ماچش کردمقهقهه

دیگه خیالم راحت شده که بچم هم  وضو بلده هم نماز میخونه هم ........ خلاصه همه فن حریفهقلب

حالا نوبت بن بن بنه که شکر خدا من ازش راضیم و نتیجه کار عالی بوده.

خدایا شکرت ،شکرت که بهم پسر سالم و باهوش دادی.

تازگیها اقا امیر علی واسه یه موجود توهمی لالایی میخونه: لالا لالا عجیجم...........

و من از دور فقط در حالت ذوق مرگی به سر میبرم.

یه وقتایی با خودم میگم واقعا ارزششو داشت نه ماه بار بکشم،درد زایمانمو تحمل کنم،بی خوابی بکشم، بدنم ضعیف بشه،اعصابم خورد بشه،به جاش الان که کارای پسر  مهربونمو میبینم تمام خستگیام در میرهاوه

کافیه من یبار اشک تو چشام حلقه بشه مدام میاد کنارم میگه مامان گریه نتن دوست دایملبخند نمیدونه کار من از دوست داشتن گذشته من دیوانه وار عاشقشم ،شده دنیای مامانشماچ

دوربینو از طرف لنزش میگیره سمت خودش و میگه عسک. بعد که میرم عکسارو ببینم فقط دوتا چشم معلومه به بزرگیه عینک ته استکانیخنده

همه کاراشم باید خودش بکنه ، فقط میگه گودم=خودم.

عاشق شلیل و بلاله . سر سفرم اگه سالاد باشه دیگه غذا بی غذا فقط سالاد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد